Mój świat

01:08


Hejka wszystkim! Jestem Weronika i mam 16 lat. Uczęszczam do II LO i szczerze jest ciężko, bo jestem na pol-biolu.... Co mogę powiedzieć o sobie?


,,W śród łan zbóż siedzi maleńka istotka
W jej niebieskich oczach odbija się świat, plany i marzenia.
Chciałaby szczęścia, spokojnych nocy, więcej uśmiechu od ludzi.
Zawsze o czymś zapomina.
Szuka sensu swego skomplikowanego życia.
Tańczy w rytm krzyków i kropli deszczu spływających z jej oczu.
Rysuje, czyta książki, chciałaby kiedyś wzlecieć do słońca...
I stara się nie zwracać uwagi na chamstwo i fałszywość ludzi.
Poświęca się dla bliskich jak nikt.''


Kocham muzykę mogę słuchać ją cały czas. Na yt będą często się pojawiać moje recenzje płyt jak i w każdym filmiku podsumowującym miesiąc będzie się pojawiać muzyka, którą polecam. Kolejną pasją jest rysowanie. To już robię rzadziej, gdyż zwyczajnie nie mam na to czasu, bo szkoła. Jedna z moich prac: 

Nie lubię też za dużo o sobie mówić, wiec tylko dopisze, że kocham spać i czytać książki. 
Blog jest uzupełnieniem do całej mojej działalności, która ruszy już niedługo.  Jestem strasznie nieśmiałą osobą chociaż staram się tego nie okazywać, więc dla mnie początek jest okropnie stresujący, ale zobaczymy co to będzie. W zakładce kontakt macie miejsca, w którym jestem dostępna. Serdecznie zapraszam do subskrybowania mojego kanału na YouTube.  I do zobaczenia w następnej notce :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts