58th GRAMMY Awards

11:13


                                     

Zapewne większość osób już wie, że 15-tego lutego 2016 odbyła się gala, nie byle jaka, bo było to rozdanie nagród Grammy. Dla nie wiedzących są jest to odpowiednik Oscarów, nagrody przyznawane dla muzyków przez Akademię Fonograficzną. Teraz przejdźmy do kreacji gwiazd.


1. TAYLOR SWIFT W KREACJA PODCZAS JEJ WYSTĘPU VS. W KREACJI ATELIER VERSACE, BIŻUTERII LORRAINE SCHWARTZ I BUTACH STUART WEITZMAN
Zdecydowanie bardziej przemawia do mnie strój podczas jej występu. A wam, który się podoba?
2. ADELE W SUKNI GIVENCHY VS. KREACJI PODCZAS WYSTĘPU


Kolejna gwiazda, którą wole w sukience z występu. Nie wiem czemu, ale dla mnie ta czerń ją pogrubiła tutaj, chociaż Adele schudła w ostatnim czasie. Za to czerwona sukienka to cudo.

3.ARIANA GRANDE W CZERWONEJ SUKNI ROMONA KEVEZA I Z TOREBKĄ JIMMY CHOO

Bez dwóch zdań wygląda tutaj jak milion dolarów. Nie jest już tą przesłodzoną dziewczynką, tylko szykowną kobieta. Jedna z najlepszych kreacji Grammy.



4. BELLA HADID W KREACJI ALEXANDRE VAUTHIER COUTURE, SZPILKACH ALEXANDER WANG I W BIŻUTERII BULGARI



Kolejna osoba, której kreacja jest idealna. Nie wiem co mogę wiecej na ten temat napisać.

5. DEMI LOVATO NA CZERWONYM DYWANIE VS. PODCZAS WYSTĘPU

Jest to pierwsza osoba, której podobają mi się obie kreacje.


6.  CIARA KREACJI ALEXANDRE VAUTHIER I BIŻUTERII NORMAN SILVERMAN DIAMONDS

Jedno słowo: wspaniała.


7. ELLIE GOULDING W SUKNI STELLA MCCARTNEY

Ellie nie na każdej gali jest dobrze ubrana, jednak tutaj wygląda jak dla mnie dobrze.


8. LADY GAGA W KREACJI MARC JACOBS

Nie mogło jej tutaj zabraknąć. Jednak nie potrafię się wypowiedzieć na temat jej stroju. Jest on zdecydowanie w jej stylu, ale do mnie nie przemawia.


9. SELENA GOMEZ W KREACJI CALVIN KLEIN COLLECTION I BIŻUTERII NORMAN SILVERMAN I DAVID WEBB VS. DRUGA KREACJA PODCZAS GALI

Znowu nie wiem, w której sukni wygląda lepiej. Obie mi się podobają i w obu wygląda dobrze.

10. ZENDAYA W GARNITURZE DSQUARED2 I BIŻUTERII BUTANI I CASA REALE 


Zmiana fryzury. Od zawsze podobało mi się to jak wyglądała na dywanach. Jednak teraz się nie postarała jak dla mnie.


KREACJE INNYCH GWIAZD














You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts